Pages

yes..seriously i'm not happy with what i got...i'm not happy to start a new life as a student in a new campus...
orang lain mesti suka sebab dapat belajar ape yg diorang betul-betul inginkan sebelum nie..tp aku?? aku x happy...memang rase macam xde semangat nak pergi....

Ya Allah...kenapa susah sangat aku nak jadi seorang yg bersyukur atas nikmat yg dah Kau bagi kat aku?
sedangkan mungkin ini adalah yg terbaik yg telah Kau tentukan untuk aku..bahkan mungkin ada orang lain yg nasibnya jauh lebih kurang dari aku...tp kenapa harus aku x gembira? kenapa harus mulutku berkata aku terima tetapi hatiku tidak? kenapa aku seolah-olah x bersyukur bahkan nie la rezeki aku dan aku sendiri tau semuanya ada hikmah disebaliknya..tapi kenapa??

Ya Allah...ampunkanlah aku ya rabb.......



...tolonglah wahai hati.....tolonglah wahai iman....
aku x mau jadi seorang hamba yg x tau erti syukur,,,terimalah seadanya apa yg telah ditetapkan...tiada apa yg dimahukan oleh Allah kecuali yg baik..kerana Allah itulah pemberi rezeki...kerana Dialah yg telah menentukan yg terbaik....mungkin rezeki aku tidak di situ tetapi di sini...aku terima,aku bersyukur....

Alhamdulillah Ya Allah...




No comments: