Pages

ntah laa..

something had happened to me today..tapi aku xtau aku suka ke x....ye aku suka.....
sedang menunggu no. giliran sehingga menjemukan,boleh la cuci mata sikit kan..ramai jugak yg usha aku..hakhakhak...tapi xde ape yg menarik pon..-.-
hari ni memang letih sebab menunggu jeh kat bank tuh..pergi bank nie kena tunggu 4 jam,pergi bank nie plak 3 jam lebih kurang.. memang letih..balik jehh truss kroohh kroohh...dan alhamdulillah sume dah selesai...

ape yg aku nak citer kat sini sebenarnya bukan la pasal bank yg menyesakkan tuhh..aku nak citer apa yg aku nampak mase cuci mata tuh..hik3...
aku ternampak seorang perempuan,sebaya dengan aku kot..dan yg paling penting,mirip seseorang..
yup yup,sangat mirip..muka,cara pemakaian yg sopan,specky,yes..sgt mirip...tp mungkin dye x cabi je kot..:p
dari belakang,dari tepi,samee...terkejut jugak sposeng....dye masuk bersama family dye,tapi dye terus membelakangi aku dan langsung tidak menoleh....huhu..:(
terasa nak pergi je depan dye..tp xpasal2 nanti kena bedal dengan bapak dye..sajeeee....

ye..perlakuannya yg tidak menoleh,wat derk jeh mengingatkan aku pada seseorang..pada seseorang yg dah aku sakiti...mungkin dye jugak begitu sekarang nie...tidak lagi menoleh,malah langsung tidak menjeling pada aku lagi..n dengan serta merta aku rasa menyesal giler tadi..mengeluhh baii..

tapi lepas fikir-fikir balik,mungkin Allah nak tunjuk kat aku affectnye kalau kita buat orang sakit hati dan x menghargai orang yg menghargai kita...orang pon x akan menghargai kita dan x akan pedulikan kita...sebab punca kegembiraan adalah kegembiraan itu sendiri....

so,that is moral of the story...sape2 yg bace nie,ambik la iktibar ye..

jgn sampai nasik jadi bubur,
jgn sampai roti jadi biskut,
jgn sampai tomyam jadi sup,
jgn sampai senyum jadi muncung...

No comments: