Pages

mulakan hidup baru..

tinggal x sampai 24 jam lagi duduk kat umah nie..esok pagi-pagi lagi dah kena bertolak balik kl..to my new campus..lusa daftar,n bermulalah kehidupan as a degree student..macam-macam rasa ada..nak kata happy,x r sangat..nak kata sedih tu ada la jugak kot sikit..biasa r kan....

ape yang penting,mulakan buku baru...buku lama buang jauh2..dapat baucer buku kan..beli buku baru banyak2..tenkiu PMku....

target mesti r ada..kalo x,baik 'teruskan' je dgn mana2 buku lama yg kosong lagi tu...

sebenarnya aku bersyukur sebab dapat belajar kat UIA...sekurang-kurangnya semuanya terjaga..blajar pon banyak berteraskan hadis dan Al-Quran..sampai belajar fizik,kimia pon ada selit ayat Quran..so,syukur alhamdulillah..sekurang-kurangya aku x lar terpesong jauh..peraturan pon ketat cket dari u lain..xde la nak aku nak clubbing2 ke hape.....cehh....

so,for a new life.....i want to be a......


- a good MUSLIM dan MUKMIN yg BERILMU...

-n yg lain biar aku sorang je la yang tau......yes and of course,better than before...



n there are no other things that need to concern anymore...just STUDYHARD....wohohoo



ramai doh cakap ak makin kurus..pasni berjalan dalam kampus besor nie makin slim laaaa...
pasni makcik cafe mesti jeles ngan ak sebab dyorang masak,aku makan..tapi aku yg kurus..
wahahaha

nak beli basikal BMX...better than mengengsot untuk ke kelas...
okeh..assalamualaikum...


"Dan Allah mengeluarkan kamu dari perut ibu kamu dengan keadaan tidak mengetahui sesuatupun; dan dia mengurniakan kepada kamu pendengaran dan penglihatan serta hati akal fikiran); supaya kamu bersyukur." [an-Nahl:78]







2 comments:

Syamimi Razali said...

Untunglahh dapat baucer bukuu. tak aci nih. haih.

xD

faridfirdaus said...

eh x dapat ke?? hihihi..untung sikit laa...:p