Pages

terbaikkk....

assalamualaikum...
nie nak share satu video neh...best punye..dyorang nie memang berbakat..memang staill..
makin ramai pulak orang yang berbakat kat youtube neh,,
sound gitar pon mantap,myb kurang peralatan je kot..
tengok kat dyorang punye drum,teringat pulak aku mase kecik2..
sebelum mengenali ape itu drumset yg sebenar..aku pon pernah gak main drum macam nie..
mase tu kesik ag kan..habis baldi,bakul sampah mama aku,aku rembat..susun-susun atas meja,pasang radio kuat-kuat,layang jamming sorang-sorang...haha..memang bising..n alhamdulillah,
aku bersyukur sgt sebab diberi peluang untuk merasai bermain drumset yg sebenar dan tidak membingitkan..
aku pon x sangka yg aku memang betol2 dapat belajar main benda neh..
haha...credit to my schoolband..SMACH WIND ORCHESTRA and senior2 yg mengajar...
(^_^)



i hope this band will success in their future...komposer3 sume..ambik laa dyorang nie jd artis..nie asyik ambik pompuan jehh...hampehh btol..
ok lah...gudluck bro2 semua...adiosss




4 comments: