Pages

cuti…!!

da start cuti sem dah..maka dengan ini berakhirlah kehidupan sbg budak cfsiium..nt nak masuk Gombak plak..

permulaan cuti nie ak mulakan dengan pergi melawat tok kat kampung..sambil-sambil ada majlis tahlil utk arwah moyangku yg baru je kambali ke rahmatullah mggu lepas..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..amin..

tok xberapa sehat..so xleh byk gerak-gerak..tp kuat jugak tok gua nie..bila cucu kesayangan dye balik,sibuk jeh dye g cari durian..ye la,,gua da lame xpekena durian neh..dok kl mahall woo..kat belakang umah tok gua nie byk pokok buah..so sape yg nak makan buah-buahan malaysia yg fresh,jom ramai2 pegi umah tok gua..bagi yg ngah dok kat obersi tu,mkn je la apple ke stawberry ke..ke nak sruh pos durian?? buleh je….hahaha…..=p

nie haa antara buah-buahan yg sempat dipanjat dan dipetik…yum yum….

DSC01616

sekilo 2hinggit..beli satu percuma satu…hihihi…freshhhhh..

 

wokeylah..sebenarnye kemalasan utk mengupdate blog sangatlah menebal..tetapi gua tatap nak citer gak sal buah-buah nie…moral of the story,berbanggalah kita dengan buah-buahan malaysia..peace…hehehe..



2 comments:

Misz Jenny said...

nyenyehhhhh!!!


sy mkn anggur jeee... xbeli ag strawberry, hihihi

faridfirdaus said...

alamakk ad org terkena laa..hikhikhik..

ooo..anggur pon ok pperr..