Pages

xtau nk letak title ape..

huhu..da lme da x update neh..almaklumlaa,,bz cket ngn kawen,daftar sem baru..tambah lak ngn mood kureng utk mengupdate..opps bkn aku yg kawen ye..pak sedare ak laa..aku nie jd peserta rombongan jeh..hehe..so dpt r mak sedare baru..nie haa pasangan bahagia..hakk

paksu mie ngn maksu shiela..comel2!!

ad owng ckp mke ak nie ade cam paksu ak nie..ye ke?? lau gtu hensem r aku nie mknenye..haha..papepon congrate tu my paksu..smoga bahagia ke akhir hayat..wewittt...

hmm skrang nie da ade kat kampus..da tukar blik..tp ad someting bad shamed happened to me today..eh btol ke dop vocab n grammar aku?? hehe..gnie ceritenye...

ak dpt bilik baru..tp xbaru sngt sbnrnye..mklumlerr uia..da lame maa..tp yg bestnye ak dpt blik bersebelahan ngn blik lame ak..toilet pon gne toilet sme r..tp yg xbestnye,da brape kali da aku nak termasuk blik lame ak..ye r da bese kan..2 sem dok blik sme..alih2 tukar g sebelah..tp yg pling teruk tu ak terbukak pntu blik tu..adoii malu gler..ad owg plak lam tu..ak pon wat bodo jeh..slumber rock nk cover malu,,huhu
bese r pas abeh mndi ke pe ke msti r berangan sambil jalan tu..so,,adoii sdih nk ckp..lucu pon ada,,hahaha

kesimpulannye disini,jgn berangan time berjalan..mate ke depan,tp otak melayang..nahas akibatnye..ingatlah org tersayang..hak3


p/s: for someone tu,jgn men nset mse drive..ingatlah org tersayang yeee..=p






No comments: