Pages

Terjah Kali Pertama!!

ATTENTION!!! orang yang menulis untuk post kali ini bukan FaridFirdaus!!!

akaun dia telah diceroboh...wahahaha....halalkanlah yerk..
peace no war!! just smileee......

Untuk menceroboh blog ni, pasti la ada sebab kan...so, gua teroka blog nih sebab tuan dia nak exam, so gua amik alih jap *tanpa pengetahuan dia.....heeeee

Baiklah, meh rapat-rapat...dekat-dekat..biar gua cerita tuan punya blog ni macam mana personaliti dia..
Siap la KAU!!! muahahaha....

1. Tak pandai POSING maut..

tapi dalam gambar ni, macam pro la konon...padahal tak pun..
but it still nice, cubaan yang baik...lawa spek, bak satu
*jgn hempuk dakuu


2. Dialah Power Rangers MERAH


kenapa gua cakap macam tu? sebab, dia ni kira baik jugak laa..
suka tolong orang...dia cuba jugak bagi bantuan terbaik walaupun time tu dia dalam keadaan susah jugak..
salute lah macam ni!!!bangga dapat kawan macam ni...
*winkkk




4. Seorang yang sangat suka Tom Yam..Yummmyyyyy...



kalau bagi dia tomyam, sume orang dia tak hirau dah kot...selain tomyam, maybe choki-choki laa..
tapi, tomyam memang best kan, sebab gua pun kaki tomyam gakk..setttt jom....


5. Seorang yang Comel dari segi akhlak



sebab pro pic dalam fesbuk dia letak gambaq nihh...kemain lagi..
yalaa, pi la jadik budak soleh nuuu...solat di masjid jangan lupe, berjemaah skali..
:)



Baiklah, itu sahaja coretan dari gua, sempena nak exam ni, nak pesan..

-jawab leklok
-jangan makan maggi
-solat hajat selalu
-doa banyak-banyak
-ingatlah gua *aik
-pas abis exam, spent gua makan

wahahaha..itu sahaja untuk sesi terjah kali ini...k, bye...




2 comments:

Misz Jenny said...

apekahh???

faridfirdaus said...

grrrrrrr....ase nk makan owg jehhh nie...